مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-17اقتصادي

پیش بینی کاهش قیمت گوشت در هفته های آینده


طبق آمار تولید، جمعیت دام زنده گوسفندی و گوساله کشور کاهش نیافته است و علت کاهش عرضه تنها به زایش های جدید در فصل پاییز و تداوم واردات گوشت باز می گردد.

- رییس شورای تامین دام کشور از افزایش 13 درصدی عرضه گوشت قرمز در بازار خبر داد و گفت: با وضعیت موجودی گوشت گوسفندی و گوساله ای که داریم تولید در بهترین شرایط قرار دارد، بنابراین در روزهای آینده باید منتظر کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، منصور پوریان درباره وضعیت عرضه و قیمت گوشت در بازار با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار از کاهش 30 درصدی کشتار در کشتارگاه ها طی آبان ماه امسال، اظهار کرد: طبق آمار تولید، جمعیت دام زنده گوسفندی و گوساله کشور کاهش نیافته است و علت کاهش عرضه تنها به زایش های جدید در فصل پاییز و تداوم واردات گوشت باز می گردد.

رییس شورای تامین دام کشور بیان کرد: اکنون شاهد رشد 13 درصدی عرضه گوشت قرمز منجمد و گرم در آذرماه امسال نسبت به آبان ماه هستیم؛ بنابراین کاهش کشتار در کشتارگاه به معنای کاهش تولید دام زنده نیست.

وی با بیان اینکه نرخ هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی و گوساله، بین 170 تا 190 هزار تومان است و افزایشی در این خصوص نداشتیم، تصریح کرد: اکنون هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد بین 260 تا 300 هزار تومان، گوشت گرم وارداتی بین 300 تا 350 هزار تومان و گوشت گرم داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش قیمت گوشت در هفته های آینده

پیش بینی کاهش قیمت گوشت در هفته های آینده