مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-13بين الملل

محاصره غزه همانند محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست اضطراری روز سه شنبه مجمع عمومی سازمان ملل درباره غزه اعلام کرد که شرایط و محاصره کنونی غزه بسیار شبیه محاصره شهر لنینگراد (سن پترزبورگ) در جنگ جهانی دوم است.

- نماینده روسیه در سازمان ملل پس از سفر به نوار غزه در توصیف شرایط این باریکه اعلام کرد محاصره کنونی مردم غزه بسیار شبیه محاصره شهر لنینگراد روسیه در جنگ جهانی دوم است که 900 روز طول کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست اضطراری روز سه شنبه مجمع عمومی سازمان ملل درباره غزه اعلام کرد که شرایط و محاصره کنونی غزه بسیار شبیه محاصره شهر لنینگراد (سن پترزبورگ) در جنگ جهانی دوم است.

وی دراین باره افزود: من به تازگی از سفر برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل به گذرگاه رفح بازگشتم، سفری که توسط امارات و مصر سازماندهی شده بود.

.

این سفر به ما این فرصت را داد تا بهتر بفهمیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

این مقام روس درباره مشاهدات خود از وضعیت کنونی غزه گفت: در بیمارستان کودکان معلول و یک مادر قطع عضو وجود داشت که تمام خانواده خود را از دست داده و به تازگی یک کودک به دنیا آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره غزه همانند محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم است

محاصره غزه همانند محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم است