مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-28پزشكي

مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای سی سخت و پاسخ مسوولان


پایگاه اورژانس بین جاده ای شهر سی سخت به دلیل کم توجهی مسوولان مربوطه به موضوع تکمیل ساختمان این اورژانس جمع آوری و به روستای کریک جنب درمانگاه منتقل شده که این مهم خود نیز باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پایگاه اورژانس بین جاده ای دشت بازار  شهر توریستی سی سخت به روستای کریک منتقل شد.

اورژانس یکی از مهم ترین و اصلی ترین واحدهای امدادرسانی در هر نقطه ای به حساب می آید که وظایف امداد سریع، ارائه خدمات درمانی اولیه پزشکی پیش بیمارستانی و کمک رسانی به مصدومین، بیماران و مجروحین اورژانسی و انتقال آنان به مراکز درمانی در کمترین زمان ممکن با هدف کاهش مرگ و میر، نقص عضو و آسیب را بر عهده دارند.

    برخی مخاطبین می گویند پایگاه اورژانس بین جاده ای شهر سی سخت به دلیل کم توجهی مسوولان مربوطه به موضوع تکمیل ساختمان این اورژانس جمع آوری و به روستای کریک جنب درمانگاه منتقل شده که این مهم خود نیز باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

مخاطبین می گویند بیش از یک سالی هست که بیماران شهر سی سخت در اغلب مواقع از شهر مستقیم به یاسوج اعزام می شوند چون درمانگاه در اکثر مواقع از پذیرش بیمار بخاطر عدم امکانات کافی سرباز می زند و طبق شنیده ها در کنار این امر قانونی اورژانس استان شفاها اعلام کرده ولی نامه ای مکتوب اعلام نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای سی سخت و پاسخ مسوولان

مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای سی سخت و پاسخ مسوولان