مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-19سياسي

حمل و نقل یکی از رکن های اصلی چرخ های اقتصادی کشور است


در صحنه اقتصادی دشمن بیکار نمی نشیند و حمل و نقل یکی از رکن های اصلی چرخ های اقتصادی کشور است که با حمله با سامانه سوخت گیری قصد ضربه به این بخش را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری زاده صبح امروز در جلسه با کارکنان اداره حمل و نقل جاده ای و راهداری با تبریک هفته حمل و نقل و راهداری با اشاره به اهمیت حمل و نقل، اظهار کرد: دنیا امروز به موضوع حمل و نقل با عنوان صنعت حمل و نقل نگاه می کند.

فرماندار سرخس بیان کرد: امام خمینی(ره) با کلمه بسیج امکانات در شرایط جنگ بر مشکلات کشور فائق بیاید و در اربعین اثر حوزه حمل و نقل را دیدیم و منحصر به یک دوره و زمان خاص نیست.

وی اظهار کرد: در صحنه اقتصادی دشمن بیکار نمی نشیند و حمل و نقل یکی از رکن های اصلی چرخ های اقتصادی کشور است و روز گذشته که شاهد حمله سایبری به سیستم سوخت گیری برای ضربه زدن به این حوزه بود با توجه به اهمیت موضوع روز گذشته جلسه مهمی را لغو و به صورت میدانی از جایگاه های سوخت بازدید کردم و از روز گذشته تمام جایگاه فعال شدند.

نوری زاده با اشاره به نقش حمل و نقل از چابهار به سرخس و کشورهای آسیای میانه در رونق اقتصادی، گفت: از لحاظ منطقه ای، خراسان رضوی به 7 منطقه تقسیم شده و سرخس به تنهایی یک منطقه اقتصادی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل یکی از رکن های اصلی چرخ های اقتصادی کشور است

حمل و نقل یکی از رکن های اصلی چرخ های اقتصادی کشور است