مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-11سياسي

اراده جدی دولت بر اصلاح ساختار و رفع ناترازی های اقتصاد


وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی ها جدی است، تصریح کرد در این میان علاوه بر ناترازی ها اصلاح ساختارهای مولد ناترازی نیز با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در افتتاحیه همایش اقتصاد ایران؛ اصلاح ساختارها و رفع ناترازی ها که با حضور رییس جمهور صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات این وزارتخانه در حوزه اصلاح ساختارها و همچنین برگزاری این همایش ارائه کرد.

وزیر اقتصاد با یادآوری اینکه اقتصاد ایران از سده های گذشته تا امروز در دوره های زمانی مختلف درگیر ناترازی بوده است.

گفت: در دوره پهلوی ناترازی ها با وابستگی به درآمد نفتی و کمک کشورهای غربی به ایران پوشش داده می شد، در دوره جنگ تحمیلی با الگوی تلفیقی کنترل دولتی و حرکت جهادی پوشش داده شد.

وی ادامه داد: از سال 91 با تحریم های نفتی و بانک مرکزی پرده از سیاست هایی که مولد ناترازی ها بودند برداشته شد و  ناترازی ها بیشتر خود را نمایان کرد.

خاندوزی با بیان اینکه اصلاح ساختارها می تواند در الگوها و با پیامدهای مختلفی صورت گیرد تاکید کرد: تمرکز ما بر انتخاب الگوی بهینه در اصلاح ساختارها و رفع ناترازی هاست که انتخاب الگوی بهینه در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جدی دولت بر اصلاح ساختار و رفع ناترازی های اقتصاد

اراده جدی دولت بر اصلاح ساختار و رفع ناترازی های اقتصاد