مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-26پزشكي

بروز سکته مغزی در ایران 1.5 برابر متوسط جهانی


عضو هیأت مدیره انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به این مهم که سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در ایران محسوب می شود، بیان داشت: متاسفانه میزان بروز سکته مغزی در ایران 10سال جوانتر و 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، احسان شریفی پور استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و  دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی سکته مغزی که در روزهای 22 لغایت 24 آذرماه در مرکز همایش های هتل قلب تهران برگزار می شود، اظهارداشت: این کنگره با حضور برترین اساتید داخلی در کنار اساتید صاحب نام خارجی از 10 کشور جهان با ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حیطه بیماری های عروقی مغز و نخاع و آخرین یافته های دانشی، مهارتی، تکنیکی و تکنولوژی این حوزه پزشکی برگزار می شود.

  وی گفت: در این کنگره حدود 100 سخنرانی به همراه کارگاه های متنوع علمی و پانل های تخصصی در کنار بحث های بین رشته ای میان رشته های مغز و اعصاب، توانبخشی، جراحی اعصاب، رادیولوژی و همچنین توجه ویژه به بحث تکنیکها و روش های نوین آندوواسکولار جهت درمان بیماران دچار سکته های مغزی و نیز توانبخشی پیشرفته و موثر این بیماران را خواهیم داشت.

  شریفی پور با اشاره به این مهم که سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در ایران محسوب می شود، بیان داشت: بروز سکته مغزی در دنیا یک چالش بسیار بزرگ است و از نخستین علل ناتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز سکته مغزی در ایران 1.5 برابر متوسط جهانی

بروز سکته مغزی در ایران 1.5 برابر متوسط جهانی