مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-07سياسي

پیام تبریک رییس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو


رییس دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، روز دانشجو را به دانشگاهیان تربیت مدرس تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در 16 آذر سال 1332 را گرامی داشت.

متن پیام  دانشجو به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332 و در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و مؤثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های آن داشته اند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به دانشگاهیان تربیت مدرس به ویژه دانشجویان عزیز ، تبریک عرض نموده ، توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رییس دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو