مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-18اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی تهران اظهارداشت: - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی تهران اظهارداشت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه 27 آذر ماه 1402 از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیکی نیمه سنگین و سنگین در برخی مقاطع هستیم.

وی ادامه داد: امروز محور های غربی نسبت به شرقی ها خلوت تر است و ترافیک در محور ستاری به دلیل خرابی کامیون نیمه سنگین، را در این مقطع شاهد هستیم و بعد از آن ترافیک روان و در حال حرکت است.

وی افزود: ترافیک در محدوده همت نیمه سنگین و در حال حرکت، حکیم سنگین و آزاد راه تهران کرج نیز نیمه سنگین و در حال تردد است همچنین محور آبشناسان در مقطع اشرفی دارای ترافیکی روان و در حال حرکت است.

سرهنگ شریفی افزود: در مسیر بزرگراه جناح - شیخ فضل الله نوری نیز ترافیک روان تری را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت