مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-29سياسي

جاری شدن آب سد رودشتین به سمت تالاب گاوخونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن ساسانی از رهاسازی آب از سد رودشتین به سمت تالاب بین المللی گاوخونی خبر داد و اظهار داشت: بامداد امروز هشتم آذرماه ذخیره موجود در سد انحرافی رودشتین و جریان موجود رودخانه در فاصله 130 کیلومتری تالاب بین المللی .

- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: آب از سد رودشتین در شرق اصفهان برای تأمین حقابه زیست محیطی به سمت تالاب بین المللی گاوخونی رهاسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن ساسانی از رهاسازی آب از سد رودشتین به سمت تالاب بین المللی گاوخونی خبر داد و اظهار داشت: بامداد امروز هشتم آذرماه ذخیره موجود در سد انحرافی رودشتین و جریان موجود رودخانه در فاصله 130 کیلومتری تالاب بین المللی گاوخونی با دبی حدود 25 متر مکعب بر ثانیه به سمت تالاب جاری شد.

وی با تأکید بر ذخیره آب این سد و دبی ورودی موجود حاصل از زهاب کشاورزی، افزود: با توجه به رطوبت بستر رودخانه در این مسیر انتظار می رود با دبی ثابت حدود 20 متر مکعب بر ثانیه در این بازه از رودخانه، قسمتی از سهم حقابه زیست محیطی تالاب بین المللی گاوخونی تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان بیان کرد: آبی که امروز رهاسازی شد پیش بینی می شود تا روز جمعه دهم آذرماه به خود تالاب برسد و نظارت و پایش مناسب این مسیر جهت جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن آب سد رودشتین به سمت تالاب گاوخونی

جاری شدن آب سد رودشتین به سمت تالاب گاوخونی