مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-06اقتصادي

تشکیل زنجیره های تولیدِ محصولات آبزی پروری افق های پیش روی این صنعت را روشن تر کرد


مدیر نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه ایفکس 2023 با اشاره به تولید 75 درصدی خوراک آبزیان خاورمیانه توسط شرکت فرادانه، گفت: حضور شرکت های خصوصی و دانش بنیانی هم چون این واحد تولیدی در عرصه تولید خوراک آبزیان و تشکیل زنجیره های تولید محصولات آبزی پروری افق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، متین معین در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه ایفکس 2023 با اشاره به تولید 75 درصدی خوراک آبزیان خاورمیانه توسط شرکت فرادانه، گفت: حضور شرکت های خصوصی و دانش بنیانی همچون فرادانه در عرصه تولید خوراک آبزیان و تشکیل زنجیره های تولید محصولات آبزی پروری افق های پیش روی این صنعت را روشن تر از قبل نموده و امید را در دل تولیدکنندگان نوپا ایجاد کرده است.

مدیر نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه ایفکس 2023 ادامه داد: این نمایشگاه با حضور 135 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 13 هزار مترمربع در محوطه سالن های A38 و B38 و 18 و فضای باز اطراف آن با همکاری و همیاری و حضور سازمان شیلات ایران و کلیه انجمن ها و اتحادیه های وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای متخصصین و علاقه مندان است.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد مانع زدایی، پشتیبانی تولید و ایجاد بستر صادرات و با اهدافی چون تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل زنجیره های تولیدِ محصولات آبزی پروری افق های پیش روی این صنعت را روشن تر کرد

تشکیل زنجیره های تولیدِ محصولات آبزی پروری افق های پیش روی این صنعت را روشن تر کرد