مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-25سياسي

دوره طرح ولایت جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار می شود


دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ولایت خبر داد و اعلام کرد: این دوره 40 روزه تابستان 1403 در مشهدمقدس ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و ثبت نام آن آغاز شده است.

- شایان ترکمانی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ولایت (آموزش مبانی اندیشه اسلامی) ویژه دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد و اعلام کرد: این دوره  تابستان 1403 در مشهدمقدس برگزار خواهد شد.

ترکمانی با بیان اینکه نام نویسی این دوره هم اکنون آغاز شده است، افزود: جامعه اسلامی دانشجویان یکی از رسالت های اصلی خود را پاسداری از مبانی معرفتی اسلام و انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید دانشجویان می داند و به نظر ما یکی از ارکان مهم جهاد تبیین، آموزش اصول و مبانی اسلام ناب به دانشجویان است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویی امسال یکی از محورهای سخنان خود را تاکید بر تفکر زیربنایی محکم به عنوان نیاز قطعی دانشجویان قرار دادند و آثار شهیدمطهری ، شهید بهشتی و مرحوم علامه مصباح یزدی را مصداقی از آثار خوب برای مراجعه دانشجویان در مسائل فکری معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره طرح ولایت جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار می شود

دوره طرح ولایت جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار می شود