مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 23:152023-11-25سياسي

قرارگاه اجتماعی خدمت رسانی در سفرهای استانی هیات دولت تشکیل می شود


قرارگاه اجتماعی خدمت رسانی در سفرهای استانی هیات دولت، با عضویت دستگاه های حمایتی و تشکل های مردمی به ریاست رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکیل می شود.

- قرارگاه اجتماعی خدمت رسانی در سفرهای استانی هیات دولت، با عضویت دستگاه های حمایتی و تشکل های مردمی به ریاست رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نشست هم افزایی مومنانه خدمت رسانی با حضور مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی و نیز بازرسی و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، رییس سازمان بهزیستی، مدیران عامل بنیاد کرامت رضوی، هلدینگ حمایتی وابسته به بنیاد علوی، ستاد دیه، بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها و معاونین و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، بنیادشهید و امورایثارگران، وزارت دادگستری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و صندوق کارآفرینی امید در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزارشد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، اهداء جهیزیه، اشتغال و همچنین مساعدت های معیشتی مورد بررسی قرار گرفت و بر تقویت خدمت رسانی به مردم و ایجاد وحدت رویه در این زمینه تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اجتماعی خدمت رسانی در سفرهای استانی هیات دولت تشکیل می شود

قرارگاه اجتماعی خدمت رسانی در سفرهای استانی هیات دولت تشکیل می شود