مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-15اقتصادي

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی در هرمزگان


جلسه هماهنگی اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به بنگاه های اقتصادی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با حضور معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ارسلان شهبازی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  امروز در حاشیه این جلسه از برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی دی ماه سال جاری با حضور رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، مسئولان کشوری و لشکری در استان خبر داد.

  وی در ادامه افزود: اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال 92 رهبر معظم انقلاب ابلاغ کرده بودند در استان برگزار خواهد شد.

   رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان خاطر نشان نشان کرد: این امر با هدف تحقق بند 20 این سیاست ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته اجرا خواهد شد و این جشنوراه برای اولین بار است در هرمزگان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی در هرمزگان

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی در هرمزگان