مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12سياسي

آغوش مردم بجنورد برای حضور شهدای گمنام باز است


آغوش مردم مرکز استان خراسان شمالی برای پذیرایی از شهدا و برگزاری تشییع و تدفین دو شهید گمنام تازه تفحص شده باز است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: آغوش مردم مرکز استان خراسان شمالی برای پذیرایی از شهدا و برگزاری تشییع و تدفین دو شهید گمنام تازه تفحص شده باز است.

جمشید عین بیگی در یک صد و چهل و دومین جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، از نبود هماهنگی در خراسان شمالی برای استقبال از سه شهید گمنام گلایه و اظهار کرد: شهدای گمنام، شهدای با برکتی هستند که با حضورشان مسیر ما را روشن تر و با بصیرت تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی و استقبال از شهدای گمنام، متاسفانه کم کاری شده است که به نمایندگی از طرف مردم با بصیرت شهر بجنورد، مطالبه گر آن هستیم و خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر بجنورد امسال پس از اصلاح بودجه، یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای المان شهدای گمنام اعتبار پیش بینی کرد و توسط شهرداری در دستور کار قرار دارد.

عین بیگی بیان کرد: مردم بجنورد به معنای واقعی کلمه شهیدپرور هستند و برای قدرانی از شهدای خود از هیچ کاری فروگذار نمی کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مردم بجنورد و استان، امتحان های الهی زیادی را پس داده اند و از همه آن ها سربلند بیرون آمده اند تا به جهان ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش مردم بجنورد برای حضور شهدای گمنام باز است

آغوش مردم بجنورد برای حضور شهدای گمنام باز است