مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-06اقتصادي

پایداری اشتغال با آموزش در محیط واقعی کار


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ارائه آموزش در محیط واقعی کار را موجب پایداری اشتغال دانست و گفت: سرمایه گذاری در امر مهارت آموزی از مولفه های توسعه سرمایه های انسانی است.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ارائه آموزش در محیط واقعی کار را موجب پایداری اشتغال دانست و گفت: سرمایه گذاری در امر مهارت آموزی از مولفه های توسعه سرمایه های انسانی است.

مهرداد عظیمی در گفت وگو با ایسنا، تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای را مقدمه تحول بنیادین در حوزه مهارت آموزی و مهارت افزایی دانست.

وی با اشاره به جامعه هدف سازمان فنی و حرفه ای در امر آموزش مهارتی،گفت: درحال حاضر سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش های رایگان به 19 گروه هدف از قبیل دانشجویان، بیکاران، سربازان وظیفه، روستاییان و عشایر، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر را برعهده دارد و وجود 658 مرکز دولتی، 13هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و 5000 کارگاه آموزشی از جمله ظرفیت های این سازمان برای ارائه آموزش به گروه های هدف و تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ارائه 30 درصد آموزش های مهارتی به شکل تئوری و 70 درصد به شکل عملی است، افزود: ارائه آموزش در محیط کار واقعی می تواند منجر به پایداری اشتغال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری اشتغال با آموزش در محیط واقعی کار

پایداری اشتغال با آموزش در محیط واقعی کار