مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-19فرهنگي

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع رضا طوفان نرفت؟


جمشید هاشم پور در منزل به سر می برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی اش رضا طوفان (صفایی پور) شرکت کند.

- جمشید هاشم پور در منزل به سر می برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی اش رضا طوفان (صفایی پور) شرکت کند.

طبق پیگیری ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم پور برخلاف برخی خبرهای نادرست جمشید هاشم پور در منزل به سر می برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی اش رضا صفایی پور شرکت کند.

جعفر گودرزی - رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم پور به ایسنا گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

صبح امروز، 28 آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی پور برگزار شد و شاید خیلی ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد: حال آقای هاشم پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تشییع آقای صفایی پور با همسر آقای هاشم پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع رضا طوفان نرفت؟

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع رضا طوفان نرفت؟