مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:152023-11-25اقتصادي

معادن مس با ورود نخبگان، هوشمند می شوند


معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت صمت برای هوشمندسازی معادن و تکمیل فناوری های وابسته به کمک نخبگان شرکت های دانش بنیان توافق نامه امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، موافقت نامه های همکاری شرکت های دانش بنیان و شرکت های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه هوشمندسازی، توسعه فناوری صنایع و رفع نیازهای گلوگاهی و راهبردی این صنایع منعقد شد.

نخستین توافق نامه همکاری با هدف هوشمندسازی معادن و تکمیل فناوری های وابسته به کمک شرکت های دانش بنیان به امضای روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و محمدرضا موثقی ‎نیا، رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) رسید.

فراهم کردن بستر همکاری متقابل به منظور هم افزایی ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و صنایع برای اجرای هوشمندسازی معادن و تکمیل فناوری های وابسته با تمرکز بر سیستم پایش و گسیل ناوگان بارگیری و باربری و تاکید بر هوش مصنوعی و امنیت سایبری در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و خلق ارزش افزوده به کمک فناوری از صنایع، جزو محورهای اصلی این موافقت نامه همکاری چهارجانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن مس با ورود نخبگان، هوشمند می شوند

معادن مس با ورود نخبگان، هوشمند می شوند