مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-03سياسي

موافقان و مخالفان کلیات لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت چه گفتند؟


در شرایطی کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (3) به تصویب رسید که موافقان، این لایحه را راهکاری برای جلوگیری از اطاله رسیدگی به لوایح بودجه دانستند.

- در شرایطی کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (3) به تصویب رسید که موافقان، این لایحه را راهکاری برای جلوگیری از اطاله رسیدگی به لوایح بودجه دانستند.

در مقابل مخالفان بیان داشتند که نباید برخی از احکام دائمی باشد و موقتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در جریان بررسی کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (3) گفت: از سال 1380 برای جلوگیری از اطاله رسیدگی به لوایح بودجه، احکام دائمی تصویب شد که این احکام در سال های 1384 و 1393 نیز تکرار شد؛ دولت مجددا لایحه ای تقدیم کرده که در آن حدود 40 حکم دائمی آمده که نتیجه آن بررسی بودجه با سرعت بیشتری است.

به گفته وی، لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (3) باعث انضباط بخشی به بودجه، اصلاح روند طولانی شدن بررسی و تحول مورد نظر در روال اصلاح ساختار بودجه می شود.

حسن لطفی نماینده رزن به عنوان اولین مخالف کلیات لایحه با بیان اینکه ساختار بودجه غلط است، گفت: 83 درصد از بودجه کشور صرف هزینه جاری و 20 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان کلیات لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت چه گفتند؟

موافقان و مخالفان کلیات لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت چه گفتند؟