مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-14سياسي

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است


دشمنان با ترویج مواد مخدر در بین نسل جوان ما دنبال تهی کردن داشته های نظام از دورن هستند و این زنگ خطر بسیار جدی است که همه ما باید نسبت به آن حساس باشیم و وظیفه خود را در این حوزه انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: امروز بار دیگر استان کردستان معطر به خون پاک شهدای گمنام شد، امیدواریم برکات حضور این شهدا بر زندگی مردم جاری و ساری شود و ما را در مسیر خدمت بیشتر مصمم سازد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم تکلیف خود را نسبت به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: قطعا یکی از تکالیف بسیار مهم ما نسبت به شهدا که با خون پاک خود انسجام و امنیت را در کشور به وجود آوردند این است که با آسیب های اجتماعی که بسیار خسارت بارتر از جنگ نظامی است و از درون ما را تهدید می کند با روحیه انقلابی و جهادی مبارزه کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: از مهم ترین برنامه هایی که باید مورد توجه باشد تلاش و تمرکز برای پیشگیری از اعتیاد در فضاهای آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها است.

وی گفت: اینکه نیروی انتظامی استان روی مدارس متمرکز شده بسیار ارزشمند است، اما نباید محدود به بازه زمانی خاص باشد، این پایش و مقابله و نظارت با اهتمام اولیای دانش آموزان و مدارس استمرار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است

دشمن با ترویج مواد مخدر به دنبال تهی کردن داشته های نظام است