مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-06سياسي

معاون استاندار تهران: باید از مسؤولیت اجتماعی صنایع برای کمک به مدارس استفاده شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: امروز با توجه به حجم مسائل در آموزش و پرورش و مدارس و کمبود منابع دولتی پیشنهاد می کنیم برای رفع مشکلات مدارس و ارتقای سطح علمی و فرهنگی مدارس از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صاحبان صنایع استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید عباس جوهری در جلسه مشترک شورای آموزش  و پرورش استان و شهرستان پردیس اظهار کرد: پیشنهاد می شود که یک یا چند مدرسه در اختیار برخی شرکت ها و یا صاحبان صنایع قرار گیرد تا با نظارت آموزش و پرورش هزینه هایی در راستای ارتقای سطح علمی و  فرهنگی و دیگر نیازمندی های  مدارس از جمله زیر ساخت ها و تعمیرات به آنها واگذار شود.

  وی با بیان اینکه صاحبان صنایع در امور مربوط به همیاری از ما جلوتر هستند، افزود: در حوزه های مختلف صاحبان صنایع در انجام امور پیشتاز و از ما جلوتر هستند و کاهلی از ما بوده که سمت آنها نرفتیم.

  معاون سیاسی استاندار تهران عنوان کرد: امروز اولویت ما در آموزش و پرورش در کنار افرایش دانش علمی دانش آموزان، ارتقای فرهنگ و کار فرهنگی است و اگر بتوانیم دانش آموزان خوبی را تربیت کنیم قطعا جامعه آینده را بیمه خواهیم کرد.

  جوهری با اشاره به سایر مصوبات نشست گفت: در مورد برگزاری راهیان نور و پیشرفت همه شهرستان ها اقدامات خوبی انجام دادند و نقش مساعدت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: باید از مسؤولیت اجتماعی صنایع برای کمک به مدارس استفاده شود

معاون استاندار تهران: باید از مسؤولیت اجتماعی صنایع برای کمک به مدارس استفاده شود