مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-02سياسي

انجام ارزیابی شایستگی مدیران برای 6 دستگاه در استان مرکزی


معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: کانون ارزیابی شایستگی های مدیران برای سنجش شایستگی های 30 نفر از کارشناسان و مدیدان معرفی شده از دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: کانون ارزیابی شایستگی های مدیران برای سنجش شایستگی های 30 نفر از کارشناسان و مدیدان معرفی شده از دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

زهره نعمتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این ارزیابی بر اساس اهمیت اصل شایسته سالاری و تاثیر آن بر ارتقا و تعالی نظام سلامت انجام می شود و گامی مهم در افزایش بهره وری سازمان است و امکان تطبیق صحیح نیاز نیروی انسانی سازمان را با شایستگی های مدنظر برای جذب، انتصاب و ارتقا نیروی انسانی فراهم می سازد.

نعمتی گفت: ارزیابی اخیر نیز در روزهای نهم و دهم آذرماه در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی برگزار شد و 30 نفر از کارشناسان و مدیران معرفی شده از سازمان های استاندارد، غله، شرکت آب وفاضلاب، سازمان پزشکی قانونی، پارک علم وفناوری و دانشگاه صنعتی اراک در شاخص های شایستگی های عمومی شامل مهارت های ارتباطی، نظارت و کنترل، صبر و بردباری، پاسخگویی و برنامه ریزی و سازماندهی و توانایی های اجرایی و تحلیلی جهت جذب یا تصدی پست های مدیریتی پایه و عملیاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ارزیابی شایستگی مدیران برای 6 دستگاه در استان مرکزی

انجام ارزیابی شایستگی مدیران برای 6 دستگاه در استان مرکزی