مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-18سياسي

دانشگاه تبریز دارای 2 دانشمند 0.1 درصد برتر جهان است


رییس دانشگاه تبریز با اشاره به آخرین رتبه بندی انجام گرفته در حیطه دانشمندان برتر جهان سال 2023، گفت: این دانشگاه دارای دو دانشمند 0.

1 درصد جهان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز با اشاره به آخرین رتبه بندی انجام گرفته در حیطه دانشمندان برتر جهان سال 2023، گفت: این دانشگاه دارای دو دانشمند 0.

1 درصد جهان است.

این در حالی است که دانشگاه صنعتی شریف حتی یک دانشمند در این سطح ندارد.

صفر نصرالله زاده در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی آرمان خواه که با حضور سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تبریز یکی از دانشگاه های بزرگ و تاثیرگذار در منطقه و در سطح ملی و بین المللی است.

این دانشگاه جزو 14 دانشگاه برتر کشور بوده و میراث دار ارزشمند دانشگاه بین المللی ربع رشیدی است که در بیش از هفت قرن پیش در تبریز تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه تبریز با بیش از 20 دانشکده، پردیس بین المللی ارس، پردیس خودگردان تبریز، پردیس نوآوری و فناوری با بیش از 110 واحد فناور و شرکت دانش بنیان و چند مرکز پژوهشی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز چون نگینی بر تارک شمالغرب کشور می درخشد و بعد از استقرار دولت انقلابی، دانشگاه جهش بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز دارای 2 دانشمند 0.1 درصد برتر جهان است

دانشگاه تبریز دارای 2 دانشمند 0.1 درصد برتر جهان است