مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-15بين الملل

همکاری ازبکستان و دفتر امور فضایی سازمان ملل برای حل مشکلات اکولوژی


سفیر ازبکستان در اتریش و مدیر دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) در شهر «وین» همکاری برای حل وفصل مشکلات اکولوژی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بختیار ابراهیم اف سفیر ازبکستان در اتریش و آرتی هولا ماینی مدیر دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) در شهر وین همکاری برای حل وفصل مشکلات اکولوژی را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار برنامه ها و ابتکارات مختلف دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد در زمینه تحقیقات فضایی، نقش فناوری های فضایی در حل و فصل مشکلات جهانی را بررسی کردند.

طرفین همچنین همکاری های متقابل بین دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد و آژانس مطالعات و فناوری فضایی وابسته به وزارت فناوری های دیجیتال ازبکستان (آژانس ازبک کوسموس ) و پتانسیل موجود برای همکاری در زمینه هایی مانند کشاورزی، جلوگیری از جنگل زدایی و مبارزه با استخراج غیرقانونی معادن را مورد بررسی قرار دادند.

علاوه بر این، امکان همکاری در استفاده از فناوری های فضایی برای حل و فصل مشکلات زیست محیطی مرتبط با خشکی دریاچه آرال و همچنین مبنی بر افزایش بهره وری کشاورزی، پایش زیست محیطی، تجزیه و تحلیل منابع آب و مبارزه با بیابان زایی بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ازبکستان و دفتر امور فضایی سازمان ملل برای حل مشکلات اکولوژی

همکاری ازبکستان و دفتر امور فضایی سازمان ملل برای حل مشکلات اکولوژی