مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11سياسي

راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است


مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان گفت: با توجه به آمار بالای معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی در برخی مناطق استان راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان گفت: با توجه به آمار بالای معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی در برخی مناطق استان راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است.

حمید رضا زارعی، امروز (بیستم آذرماه)، در ششمین جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای پیشگیری از روند افزایش معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی، اظهار کرد: وجود معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی در جامعه هزینه های بسیاری برای دولت و خانواده ها دارد.

وی عنوان کرد: فرهنگ سازی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از تولد نوزادان دارای معلولیت های ژنتیکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان، تصریح کرد: با گسترش دانش پزشکی در بخش های مختلف می توان از گسترش معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی جلوگیری کرد.

زارعی گفت: با توجه به آمار بالای معلولیت های ناشی از اختلالات ژنتیکی در برخی مناطق استان راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است

راه اندازی مراکز مشاوره ژنتیک در هرمزگان ضروری است