مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-20سياسي

فرمانده پدافند جنوب کشور: هجمه رسانه ای وسیعی برای تخریب نظام به کار گرفته شده است


فرمانده پدافند هوایی جنوب کشور گفت: دشمنان با هجمه روانی و رسانه ای گسترده و پرحجم و با بکارگیری تمام ابزار و امکانات به صورت مغرضانه سعی در تخریب اقدامات و تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف نظام دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور امروز در همایش دو روزه دانش افزایی و قدرت نرم  آجا به میزبانی منطقه پدافند هوایی جنوب با حضور مسوولین لشکری و کشوری با اشاره به ارزش قدرت نرم، اظهار داشت: در زمان های گذشته بعضی کشورهای مداخله گر مانند بریتانیا در هندوستان و امثال این کشورها تسلط پیدا می کردند، می توانستند در طولانی مدت و تدریجی اخلاقیات، آداب و رسوم، فرهنگ، مذهب و زبان یک کشوری را تغییر دهند.

وی افزود: امروز این تسلط و اقدامات به شکل بسیار پیچیده، نامحسوس و خیلی سریع تر از گذشته بدون اینکه بتوان کشوری را متهم کرد، انجام می شود لذا در راستای قدرت نرم و امنیت سایبری باید دانش افزایی صورت گیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با تاکید بر اهمیت فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی یکی از برجسته ترین جنبه های جنگ نرم و جنگ های  نوپدید محسوب می شود که دشمنان با هجمه روانی و رسانه ای گسترده و پرحجم و با بکارگیری تمام ابزار و امکانات به صورت مغرضانه سعی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده پدافند جنوب کشور: هجمه رسانه ای وسیعی برای تخریب نظام به کار گرفته شده است

فرمانده پدافند جنوب کشور: هجمه رسانه ای وسیعی برای تخریب نظام به کار گرفته شده است