مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-25بين الملل

مسیر آینده جنگ غزه


رژیم صهیونیستی باید این خیال بیهوده را از سر خود بیرون کند که با آزادی گروگان ها، اکنون با خیالی آسوده می تواند جنایت های خود را از سر بگیرد.

- رژیم صهیونیستی باید این خیال بیهوده را از سر خود بیرون کند که با آزادی گروگان ها، اکنون با خیالی آسوده می تواند جنایت های خود را از سر بگیرد.

مردم فلسطین تنها نیستند و دست جبهه مقاومت همچنان روی ماشه است و اگر لازم باشد جبهه های جدیدی برای توقف این رژیم جنایتکار گشوده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسیر آینده جنگ غزه عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو است که در ادامه می خوانید: دائما آمریکا از طریق واسطه ها به ایران پیغام و پسغام می فرستد که جبهه های دیگری گشوده نشود.

موضوعی که البته تا به امروز دیگر گروه های مقاومت از آن پرهیز کرده اند؛ اما این امر به رفتار طرف مقابل وابسته است که مسیر آینده جنگ غزه را تعیین می کند.

اگرچه رژیم صهیونیستی و حامی اش آمریکا مدعی هستند که به دنبال گسترش دامنه جنگ و گشودن جبهه جدیدی نیستند و دیگران را توصیه به خویشتن داری می کنند؛ اما هم زمان با آنکه ماشین جنگی اسراییل که در حال ویران کردن نوار غزه است، در کرانه باختری نیز در حال کشتار و به اسارت گرفتن هزاران فلسطینی به دور از چشم رسانه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر آینده جنگ غزه

مسیر آینده جنگ غزه