مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-25سياسي

جانشین فرمانده سپاه الغدیر: نبرد بین حق و باطل نکته اصلی جنگ غزه است


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که نقش رسانه ها در بیان واقعیت های جنگ غزه راهبردی است، گفت: نبرد بین حق و باطل نکته اصلی جنگ غزه است.

- سرهنگ حمیدرضا محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در امور اقشار تخصصی بسیج، در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به نقش رسانه ها در مباحث پیرامون طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروزخلأحضور رسانه ها در مبحث فلستین به نوعی آشکار است.

وی افزود: نگاه الان به قضیه فلستین و عملیات طوفان الاقصی به گونه ای است که جایگاه رسالت رسانه را به خوبی آشکار می کند و به نوعی رسانه باید سابقه جنایات رژیم صهیونسیتی و تاریخچه رژیم صهیونیستی را به جامعه معرفی کند تا بتوان سابقه طوفان الاقصی و مقاومت را نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر گفت: در حوزه امید و رشد محور مقاومت نیز بایستی به نسل جوان معرفی شود و تاریخچه فلستین که با سنگ مبارزه خود را شروع کرده اند نشان داد و امروز که به موشک رسیده اند نیز نشان داد.

سرهنگ محدث با بیان این که نبرد بین حق و باطل نکته ای اصلی که باید به آن پرداخته شود، تصریح کرد: کشتار کودکان و نوجوانان و پزشکان به عنوان نکاتی است که رسانه باید بپردازد و جامعه جهانی را بیدار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه الغدیر: نبرد بین حق و باطل نکته اصلی جنگ غزه است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر: نبرد بین حق و باطل نکته اصلی جنگ غزه است