مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-20سياسي

هزار بسته معیشتی شب یلدا بین نیازمندان شهرستان کوه چنار توزیع خواهد شد


هزار بسته عیدانه شب یلدا بین خانواده های نیازمند در سطح شهرستان کوه چنار به همت بسیج محلات و بسیج سازندگی توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار در این باره افزود: در راستای سیاست های حمایتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزار بسته عیدانه شب یلدا به ارزش هر بسته 2 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

  وی بیان داشت ؛ شب یلدا طولانی ترین شب سال و خانواده های ایرانی در کنار یکدیگر بوده و این شب را جشن می گیرند و در راستای حمایت های سپاه از خانواده های نیازمند ، این بسته ها توزیع خواهند شد.

  خلیلی کمک به نیازمندان در زمان های مختلف را یکی از راه های امید آفرینی در جامعه دانست و گفت: مردم عزیز کشورمان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و شایسته ارائه بهترین خدمات توسط خادمین خود میباشند .

    در پایان وی افزود؛ این  بسته ها شامل مواد غذایی، میوه و برخی اقلام فرهنگی است  و خیرین گرامی و اقشار مختلف بسیج و نهادهای دولتی نیز می توانند در این طرح خیرخواهانه مشارکت داشته باشند و از همه این عزیزان دعوت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار بسته معیشتی شب یلدا بین نیازمندان شهرستان کوه چنار توزیع خواهد شد

هزار بسته معیشتی شب یلدا بین نیازمندان شهرستان کوه چنار توزیع خواهد شد