مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-13اقتصادي

چرا یارانه آذر برخی واریز نشد؟


واریز یارانه آذرماه 1402 برای برخی از سرپرستان خانوار در برخی از بانک ها، مانند بانک رفاه، سپه و پست بانک، به علت اختلال انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس اخباری که روز گذشته منتشر شد این اختلال قرار بود تا امروز برطرف شود و یارانه افرادی که به حسابشان واریز نشده است، واریز شود.

بر اساس دهک بندی انجام شده توسط دولت، میزان نقدی واریز یارانه ها به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر 300 هزار تومان واریز می شود.

واریز نشدن یارانه آذرماه همچنین باعث نگرانی برخی از یارانه بگیران شده و طرح دوباره شایعه تغییر در دهک بندی خانوار موجب شد که برخی افراد به دنبال پیگیری یارانه آذر ماه 1402 باشند و بپرسند اگر یارانه واریز نشد چه کنیم؟ حسینی در این خصوص گفت: یارانه این ماه (آذر ماه 1402) مانند یارانه آبان ماه برخی از خانوار ممکن است به دلیل اشکال فنی بانک ها به حساب آنها واریز نشده باشد که این اشکال تا پایان هفته برطرف می شود و یارانه نقدی به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد.

چرا یارانه بعضی ها واریز نشده است؟ وی افزود: برخی از خانواده ها نیز ممکن است در تغییر دهک بندی جزو دهک دهم قرار بگیرند؛ بنابراین یارانه آنها قطع شده باشد و برای اطمینان از این موضوع باید به پنجره خدمات هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یارانه آذر برخی واریز نشد؟

چرا یارانه آذر برخی واریز نشد؟