مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-03ورزشي

برترین های بخش «نغمات دینی» مسابقات قرآن کریم در بجنورد معرفی شدند


برترین های بخش نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری امروز همزمان با آیین پایانی این بخش معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پس از 2 روز رقابت شرکت کنندگان در بخش نغمات دینی شامل رشته های دعا خوانی و اذان، همخوانی و مدیحه سرایی برترین های این بخش معرفی شدند.

  بر اساس رای هییت داوران خواهر در بخش مدیحه سرایی و هم خوانی گروه نورالزهرا از خوزستان رتبه نخست را به دست آورد و گروه مصباح الهدی و نور الزهرا هر دو از اصفهان به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرآن کریم را از آن خود کردند.

همچنین گروه همخوانی و مدیحه سرایی انسیه الحورا از اصفهان و نورالکسا از البرز نیز موفق به کسب رتبه های چهارم و پنجم چهل و ششمین دوره از مسابقات شدند.

در بخش برادران در رشته مدیحه سرایی و هم خوانی نیز بر اساس رای هیئت داوران  گروه فاطر از  اصفهان رتبه  نخست را از آن خود کرد و گروه انوار الهدی از قم از نگاه  هیئت داوران توانست رتبه دوم را به دست آورد.

 بر این اساس، گروه ملکوت از اصفهان، گروه اسرا از مازندران و گروه تبیان از  هرمزگان به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شدند.

در  رشته دعا خوانی برادران نیز هیئت داوران به طور مشترک صفی اله توفیق زاده از استان فارس و محمد غریب از  خراسان شمالی را  حائز رتبه  نخست دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های بخش «نغمات دینی» مسابقات قرآن کریم در بجنورد معرفی شدند

برترین های بخش «نغمات دینی» مسابقات قرآن کریم در بجنورد معرفی شدند