مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-09سياسي

قطار توسعه البرز با سفر رییس جمهور سرعت دوچندان خواهد گرفت/قدردانی از استقبال مردم


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز در پیامی مشترک از استقبال پرشور و کم نظیر مردم از رییس جمهور قدردانی کردند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز در پیامی مشترک از استقبال پرشور و کم نظیر مردم از رییس جمهور قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و استاندار البرز به شرح ذیل است: مردم ولایتمدار، انقلابی و قدرشناس استان البرز با استقبال پرشور و کم نظیر خود از رییس جمهور مردمی و هیات دولت حماسه عظیم خلق کردند و این استقبال کم نظیر از رییس جمهور مردمی، پیام حضور و حمایت از ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و همچنین اعلام حضور به امام المسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای است که مردم شهید پرور و ولایتمدار البرز همیشه در میدان آماده اند.

شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم ولایتمدار استان البرز به خصوص در کرج در حمایت از رییس جمهور محترم و هیات دولت و ابراز شادمانی از سفر پرخیر و برکت حضرت آیت الله رییسی به این استان نمادی وصف ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت.

بدون شک این سفر در کنار دستاوردهای مهم خود در شتاب بخشی به روند رو به رشد و شکوفایی استان، برکات بسیار ارزشمندی از جمله آشنایی نزدیک و ملموس دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار توسعه البرز با سفر رییس جمهور سرعت دوچندان خواهد گرفت/قدردانی از استقبال مردم

قطار توسعه البرز با سفر رییس جمهور سرعت دوچندان خواهد گرفت/قدردانی از استقبال مردم