مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-19دانش

اظهارنظر مقیمی درباره بازگشت داوطلبان کنکور مشکوک به تقلب به دانشگاه


از قضیه بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب اطلاعی ندارم، پس از اشراف به قضیه موضع گیری می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با دستوری که اخیرا حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری متخلف شناخته شده اند، داد، به زودی شاهد حضور بیش از 5 هزار دانشجو در کلاس های درس به خصوص کلاس های علوم پزشکی خواهیم بود.

روز شنبه 25 آذر نیز در پی این دستور یک شبه حکم بازگشت به تحصیل 35 داوطلب داده شد، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به وزیر علوم اعلام کرد که سازمان سنجش عملاً توانایی اجرای این حجم از برگشت به تحصیل متقلبان را ندارد و تصمیم به کناره گیری از ریاست سازمان گرفته تا شرایط برای فرد دیگر برای اجرای احکام صادر شده، فراهم شود.

سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در این باره به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: من حکم دیوان عدالت اداری را ندیدم و اطلاعی از ابعاد این موضوع ندارم اما فعلا کسی را برای پذیرش در دانشگاه به ما معرفی نکردند.

وی افزود: من اطلاع دارم که آقای پورعباس رییس سازمان سنجش استعفا داده است اما از کم و کیف قضیه مطلع نیستم، بعد از اینکه به ماجرا اشراف پیدا کردم حتما موضع خودم را در این باره بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر مقیمی درباره بازگشت داوطلبان کنکور مشکوک به تقلب به دانشگاه

اظهارنظر مقیمی درباره بازگشت داوطلبان کنکور مشکوک به تقلب به دانشگاه