مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-19سياسي

وقتی رفقای شهیدم 2 تا شدند


همراه و همگام و هم نفس دانشجوها در مسیر عشق بازی با رفقایشان آنچه بیش از همه چشم نوازی و دلنوازی می کرد؛ عزت، افتخار و بالندگی جوانان این میهن پرافتخار بود.

- ایسنا/گلستان همراه و همگام و هم نفس دانشجوها در مسیر عشق بازی با رفقایشان آنچه بیش از همه چشم نوازی و دلنوازی می کرد؛ عزت، افتخار و بالندگی جوانان این میهن پرافتخار بود.

صبحگاه امروز سه شنبه 28 آذر مراسم تشییع و خاکسپاری شهید خوشنام با حضور دانشجویان، مسئولین و خانواده معظم شهدا در پردیس سرخنکلاته دانشگاه گلستان برگزار شد.

در روزهایی که هوای سرد استخوان سوز در گرگان حاکم است جوانان و دانشجویان دانشگاه گلستان از تب و تاب اشتیاق استقبال شهید خوشنام وجود و نفسشان گرم شده و هرکدام به نحوی پای کار آمده اند تا قدمی در این راه برداشته باشند.

همزمان با آیین تشییع، در بین خیل عظیم جمعیت آنان حاضر شدیم و با چند تن از این دانشجویان به گفت وگو پرداختم که در ادامه می خوانیم: از آنها راجع به حس و حالشان پرسیدم، مبینا دانشجویی از کادر تشریفات مراسم بود گفت: 40 روزی می شود که به ما اعلام شده قرار است میزبان شهید خوشنام باشیم و از همان موقع به تکاپوی مهیا کردن جزییات برگزاری آبروند مراسم افتاده ایم؛ از همان ابتدا حس عجیبی در وجودمان سرچشمه گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رفقای شهیدم 2 تا شدند

وقتی رفقای شهیدم 2 تا شدند