مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:362023-12-02اقتصادي

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خلخال و کوثر


وحید خاوه ای، معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور در جریان سفر شهرستان خلخال و کوثر در استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: بنیاد مستضعفان بیش از یک هزار میلیارد ریال درشهرستان های خلخال و کوثر هزینه کرده است و این اعتبارات در زمینه های مختلفی هم چون طرح های زیرساختی، اشتغال زایی، توانمندسازی محرومین، محرومیت زدایی مردم شهرها و روستاهای شهرستان خلخال و کوثر هزینه خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور افزود: کمک به احداث ساخت مسکن، احداث و بهسازی راه روستایی و ساخت و تجهیز مراکز آموزشی از جمله فعالیت های اصلی بنیاد علوی در شهرستان خلخال است.

خاوه ای ادامه داد: بنیاد علوی نقطه اصلی حرکت برای پیشرفت و آبادانی در کشور است و اجرای موفقیت آمیز هر پروژه و اقدامی در مناطق مختلف در گرو حضور فعال مردم است.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور همچنین با اشاره به اقدامات متعدد این بنیاد در مناطق محروم و کمتر برخوردار افزود: ارائه اطلاعات دقیق از فعالیت های انجام شده به عموم مردم یکی از نکات ضروری است که باید مد نظر قرار گیرد.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ملت ایران همواره به تعالی و پیشرفت کشور خود علاقه مند هستند، عنوان کرد: شناسایی و مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خلخال و کوثر

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خلخال و کوثر