مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-18سياسي

برنامه 5 ساله برای کاهش آسیب های جاده ای


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به برنامه ملی کاهش آسیب های جاده ای، گفت: امیدواریم در معاونت علمی برای تزریق فناوری و توسعه ، بتوانیم توان شرکت های دانش بنیان را به کار بگیریم تا در یک برنامه پنج ساله به کاهش آسیب های جاده ای منجر شود.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به برنامه ملی کاهش آسیب های جاده ای، گفت: امیدواریم در معاونت علمی برای تزریق فناوری و توسعه ، بتوانیم توان شرکت های دانش بنیان را به کار بگیریم تا در یک برنامه پنج ساله به کاهش آسیب های جاده ای منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار حمل ونقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی ، با اشاره به آسیب های جاده ای به عنوان مساله ای مهم، بیان کرد: این موضوع آسیب هایی بیشتر از آن چیزی که در ظاهر است، دارد؛ آسیب های مستقیم و غیرمستقیم در ابعادی از تولید ناخالص داخلی کشور.

وی ادامه داد: وقتی یک آسیب جاده ای رخ می دهد، علاوه بر آسیب به زیرساخت های جاده ای، آسیبی که به خودرو می زند، نقص عضو و آسیب روحی برای خانواده خواهد بود و عواقب اجتماعی بسیار پیچیده ای دارد.

فراتر از آن، ما در این آسیب ها نیروهای نخبه ای را از دست دادیم که ثمره چندین سال زحمات کشور بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه 5 ساله برای کاهش آسیب های جاده ای

برنامه 5 ساله برای کاهش آسیب های جاده ای