مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-21سياسي

دستگاه های اجرایی باید گزارش فرهنگی ارائه کنند


استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید گزارش فرهنگی حوزه خود را ارائه دهند، گفت: باید برای پویایی، شکوفایی و به کمال رساندن انسان ها و حیات طیبه مردم تلاش شود، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید گزارش فرهنگی حوزه خود را ارائه دهند، گفت: باید برای پویایی، شکوفایی و به کمال رساندن انسان ها و حیات طیبه مردم تلاش شود، آموزش و پرورش، آموزش عالی و سایر دستگاه ها و متولیان فرهنگی باید برای اجرای دستورات الهی، قانون شرع و مسائل مختلف به خوبی نقش آفرینی کنند.

اسدالله عباسی امروز، 30 آذر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد، اظهار کرد: باید به همه موضوعات همچون عفاف و حجاب که مهمترین و محوری ترین بخش امر به معروف و نهی از منکر است، توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در سایر عرصه ها نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در سبک زندگی در مکان های مختلف اعم از محل کار، خانواده، مصرف کالاهای اساسی و انرژی باید توجه شود.

استاندار گیلان توجه مردم به مسائل اعتقادی و دینی را مهم دانست و گفت: بسیاری از مشکلات تحمیل شده امروز جامعه، با توجه به مسائل اعتقادی و دینی مرتفع می شود، این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی باید گزارش فرهنگی ارائه کنند

دستگاه های اجرایی باید گزارش فرهنگی ارائه کنند