مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-26فرهنگي

علیرضا خمسه و ناصر آقایی «جامپ کات» را افتتاح کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، آیین افتتاحیه نمایش-پانتومیم «جامپ کات» به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان شنبه چهارم آذر با حضور علیرضا خمسه و ناصر آقایی 2 پیشکسوت بازیگری و هنر پانتومیم ساعت 18 در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد.

- علیرضا خمسه و ناصر آقایی، شب گذشته چهارم آذر به صورت نمادین زنگ افتتاحیه نمایش جامپ کات را به صدا درآوردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، آیین افتتاحیه نمایش-پانتومیم جامپ کات به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان شنبه چهارم آذر با حضور علیرضا خمسه و ناصر آقایی 2 پیشکسوت بازیگری و هنر پانتومیم ساعت 18 در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد.

علیرضا خمسه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ابتدای این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که به بهانه هنر مغموم، مظلوم و مهجور پانتومیم در خدمت شما هستم.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون، کمتر به این هنر، فکر و پرداخته شده است و قطعا امشب را که به واسطه اجرای جامپ کات پانتومیم مطرح و دیده می شود، باید غنیمت شمرد، شاید برخی از مخاطبان نامی از میم یا پانتومیم شنیده باشند، اما این هنر را از نزدیک ندیده اند و فکر می کنم این نمایش بهانه ای است تا با هنر پانتومیم از نزدیک آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا خمسه و ناصر آقایی «جامپ کات» را افتتاح کردند

علیرضا خمسه و ناصر آقایی «جامپ کات» را افتتاح کردند