مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-10سياسي

جانباز 70 درصد اهوازی به قافله شهدا پیوست


یکی دیگر از یادگاران دوران حماسه و ایثار از شهرستان اهواز پس سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به قافله شهدا پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یکی دیگر از یادگاران دوران حماسه و ایثار از شهرستان اهواز پس سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به قافله شهدا پیوست.

جانباز 70 درصد شهید حاج حسن سلامات در هفدهم آذرماه سال 1365 در بمباران شهر اهواز توسط نیروهای بعثی به شدت مجروح شد و مدال جانبازی را گردن آویخت.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز شهید حاج حسن سلامات امروز یکشنبه 19 آذرماه سال 1402 در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اهواز دیار شهید محمود احمدی نبی و شهید محمد ابراهیمی اهوازی برگزار می شود.

این آیین معنوی از مسجد الهادی(ع) اهواز واقع در روبه روی کلانتری 22 کوی جمهوری اسلامی آغاز می شود که مردم خوزستان و اهالی اهواز با فرزند شهید خود وداع می کنند.

پس از برگزاری آیین تشییع پیکر پاک جانباز شهید حاج حسن سلامات به بهشت آباد اهواز انتقال می یابد و در کنار دیگر شهیدان شهر در گلزار شهدای اهواز آرام می گیرد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی شهادت جانباز 70 درصد شهید حاج حسن سلامات را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد اهوازی به قافله شهدا پیوست

جانباز 70 درصد اهوازی به قافله شهدا پیوست