مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-19سياسي

تکمیل پروژه پایانه شرق تا پایان سال دور از ذهن است


شهرداری وعده تکمیل پروژه پایانه اتوبوس رانی شرق تهران را تا پایان سال داده بود اما با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی کمیسیون حمل و نقل شورا تحقق این وعده دور از ذهن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه توانا؛ مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در دویست و یکمین جلسه شورای شهر، با اشاره بر گزارش ارائه شده از سوی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: پیشتر گزارشی از سوی شهرداری درباره وضعیت پیشرفت پایانه اتوبوس رانی شرق ارائه شد و مسئولان شهرداری وعده تکمیل این پایانه تا پایان امسال را دادند اما با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعلی گویا تحقق این وعده دور از ذهن است.

  اقراریان با اشاره بر حواشی سفر شهردار تهران به کشور افزود: شهرداری باید گزارشی درباره این سفر ارائه دهد و مشخص شود که آیا منابع قراردادهای خرید اتوبوس از چین قرار است از ذخایر شهر تامین شود یا با تهاتر املاک پرداخت خواهد شد.

نکته دیگر اینکه باید اطمینان یابیم که کشور چین به تعهدات خود در این قراردادها پایبند است یا خیر.

  وی در انتقاد به وضعیت نامناسب اتوبوس های بی آرتی تاکید کرد: خرابی دستگاه های کارت خوان اتوبوس های بی آر تی برای شهروندان به یک چالش تبدیل شده و نیاز به رسیدگی جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه پایانه شرق تا پایان سال دور از ذهن است

تکمیل پروژه پایانه شرق تا پایان سال دور از ذهن است