مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-12سياسي

توسعه فضاهای آموزشی و درمانی در شهرستان اردبیل


فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل گفت: توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت است تا دغدغه ها در این حوزه ها برطرف شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل گفت: توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت است تا دغدغه ها در این حوزه ها برطرف شود.

سید محمداعتماد اعجازی 21 آذر در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی بیمارستان های نجف زاده و سینای اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل این دو طرح گام بزرگی در حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان اردبیل برداشته می شود.

وی از برنامه ریزی برای احداث 1000 کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می شود.

اعجازی افزود: قرار است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان 300 کلاس درس در شهرستان طی زمان بندی مشخص احداث شود که همت خیرین در این زمینه قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: طرح احداث مابقی کلاس های درس را هم در نقاط مشخص شده ناحیه 1 و 2 شهرستان اردبیل نیز از محل مولد سازی تدوین شده و قرار است در سفر رییس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری با اعتبارات سفر رییس جمهور اجرایی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای آموزشی و درمانی در شهرستان اردبیل

توسعه فضاهای آموزشی و درمانی در شهرستان اردبیل