مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-28پزشكي

حد تقصیر ایجاد مسائل زیست محیطی باید مشخص شود


رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: باید حد تقصیر ایجاد مسائل زیست محیطی مشخص شود تا ببینیم افراد و شرکت ها چه میزان در تولید این آلاینده ها تاثیرگذار هستند یا می توانستند چه کارهایی در پیشگیری از این آلاینده ها انجام دهند.

- امین ترابی پور در نشست تخصصی بررسی آلایندگی ها در خوزستان با تاکید بر شناخت مسئولیت های اجتماعی که امروز (7 آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آلاینده ها یکی از عوامل خطری هستند که در دنیا به عنوان عامل دارای رتبه بالای تاثیرگذار بر سلامت مطرح هستند.

گاهی آلاینده ها به رتبه های چهارم یا پنجم عامل ایجادکننده خطر برای سلامت انسان منتسب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از لحاظ جغرافیایی، مدیترانه شرقی که ایران هم جزو آن است، کشورهای آفریقایی و برخی کشورهای آسیایی، جزو کشورهایی هستند که عوامل خطر آلایندگی های زیست محیطی زیادی دارند و این مساله به این معنی است که مرگ ها و ناتوانی های زیادی بر اثر آلاینده های زیست محیطی در این مناطق وجود دارد.

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه باید مطالبه دانشجویان و نخبگان به صورت علمی انجام شود، گفت: باید توجه شود که مسئولان، مقصر آلایندگی آب، گرد و غبار و بسیاری از مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حد تقصیر ایجاد مسائل زیست محیطی باید مشخص شود

حد تقصیر ایجاد مسائل زیست محیطی باید مشخص شود