مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-06اجتماعي

عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح عمرانی جنوب استان در حوزه آب در ملکان آغاز شد


مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح عمرانی جنوب استان با اعتباری بالغ بر2500میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح عمرانی جنوب استان با اعتباری بالغ بر2500میلیارد ریال خبر داد.

مهندس محمدخانی در آیین کلنگ زنی احداث تصفیه خانه فاضلاب ملکان اظهار کرد: این تصفیه خانه با ظرفیت 10500 متر مکعب در شبانه روز برای جمعیت تحت پوشش شصت هزار نفر با هزینه 1600میلیارد ریال طراحی شده است.

وی اهداف این طرح را جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست از محل فاضلاب بهبود بهداشت عمومی منطقه و سطح زندگی مردم، ایجاد اشتغال متناسب به صورت مستقیم و غیرمستقیم، استفاده از کودهای آلی حاصله در کشاورزی و استفاده از پساب تولیدی به عنوان تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی ادامه داد: فرایند تصفیه در این تصفیه خانه از نوع SBR است که یکی از اشکال فرایند لجن فعال بوده که از اصول پر و خالی شدن پیروی می کند و نیاز به ته نشینی اولیه و ثانویه را برطرف و از سیستم کنترلی کامپیوتری کاملا خودکار استفاده می کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به طول شبکه جمع آوری فاضلاب ملکان گفت: طول شبکه مطالعه و طراحی شده 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح عمرانی جنوب استان در حوزه آب در ملکان آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح عمرانی جنوب استان در حوزه آب در ملکان آغاز شد