مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-04سياسي

دوازدهمین مسابقات مناظره دانشجویان ایران در فارس پایان یافت+ اسامی برگزیدگان


با برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران، دفتر این مسابقات در استان فارس بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران امروز، 13 آذرماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

این مسابقات به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد که تیم های دانشجویی 7 دانشگاه استان در آن شرکت کردند.

مسابقات مذکور از 6 آذرماه جاری به مدت 6 روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت 2 تیم برگزیده از این استان به مرحله کشوری مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

امیرحسین استقلال، رییس جهاددانشگاهی فارس در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور، شیراز را شهر سخن و گفت وگو و ادب برشمرد و گفت: در این مرحله از مسابقات 35 تیم دانشجویی از دانشگاه های استان فارس شرکت کردند که به لحاظ تعداد تیم های شرکت کننده جزو یکی دو استان اول کشور هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل جایگاه استان فارس، دو سهمیه کشوری در مسابقات کشوری مناظره دانشجویان داریم، گفت: بحمد الهی مسابقات مناظره دانشجویان به شکل قابل قبولی در استان فارس برگزار شد و شاهد استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین مسابقات مناظره دانشجویان ایران در فارس پایان یافت+ اسامی برگزیدگان

دوازدهمین مسابقات مناظره دانشجویان ایران در فارس پایان یافت+ اسامی برگزیدگان