مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-26پزشكي

انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان و نوجوانان جهت کاهش بیماری های غیرواگیر و مزمن و افزایش نشاط و شادی، - ایسنا/اردبیل معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان و نوجوانان جهت کاهش بیماری های غیرواگیر و مزمن و افزایش نشاط و شادی، تقویت اعتماد به نفس، کاهش اضطراب، استرس و افسردگی تأکید کرد.

محمد جعفرزاده، معاون بهداشتی این دانشگاه با اشاره به افزایش کم تحرکی در بین نوجوانان و دانش آموزان گفت: فعالیت های نشسته مانند تماشای تلویزیون، کار با رایانه، تلفن همراه و تبلت باعث افزایش کم تحرکی در نوجوانان شده است که همین امر، افزایش بیماری های غیر واگیر و مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت و.

را در دوران بزرگسالی به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل وی اظهار کرد: انجام فعالیت فیزیکی منظم به مدت 60 دقیقه در روز، برای افزایش نشاط و شادی، تقویت اعتماد به نفس، کاهش اضطراب، استرس و افسردگی در نوجوانان و دانش آموزان ضروری و مهم است.

معاون بهداشتی دانشگاه بیان کرد: انجام فعالیت بدنی مانند پیاده روی با خانواده یا دوستان، پیاده یا با دوچرخه به مدرسه رفتن، ورزش های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان

انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان