مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-07اقتصادي

سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومانی در مدیریت پسماند


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از جذب حدود 10 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه برای اجرای سه کلان پروژه در حوزه پسماند خبرداد.

- مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از جذب حدود 10 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه برای اجرای سه کلان پروژه در حوزه پسماند خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نوید خاصه باف گفت: سه پروژه مهم برای سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند شهر تهران برنامه ریزی شده است.

فراخوان دو پروژه منتشر و طرح نهایی و مشاور آن مشخص شده است همچنین با سرمایه گذاران مختلفی در این رابطه صحبت های اولیه انجام و از همه مهمتر مدل مالی آن استخراج شده انتشار فراخوان پروژه باقی مانده نیز به زودی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از این پروژه ها مربوط به استحصال گاز متان و پروژه دیگر نیز در رابطه با زباله سوز بیمارستان است.

وی با بیان اینکه پروژه سوم حوزه مدیریت پسماند مربوط به طرح زباله سوز 1900 تنی است، یادآور شد: در رابطه با تداوم فرایند سرمایه گذاری این پروژه در انتظار مطالعات نهایی مشاور طرح هستیم.

خاصه باف اظهار کرد: ارزش سرمایه گذاری پروژه زباله سوز بیمارستانی حدود 1300 میلیارد تومان و برای پروژه استحصال گاز متان نیز حدود 2000 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومانی در مدیریت پسماند

سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومانی در مدیریت پسماند