مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-17حوادث

پایان شرارت 3 شرور مسلح در مازندران


فرمانده انتظامی شهرستان نور، از دستگیری سه شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور، از دستگیری سه شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.

  وی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی سه نفر از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نور افزود: ماموران این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اطلاعات استان و شهرستان نوشهر، محل اختفای متهمان که به واسطه تیراندازی و تهدید و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بوده و در مناطق کوهستانی شهرستان نور و نوشهر متواری بودند را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

امینی با بیان اینکه دو قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: آنها در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شرارت 3 شرور مسلح در مازندران

پایان شرارت 3 شرور مسلح در مازندران