مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-09سياسي

پیوند جوانان با دین و معنویت سدی محکم در مقابل نقشه های دشمن است


جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف دشمن دور کردن زنان از حجاب و جوانان از دین و معنویت است که با تبیین تفکر دین مقدس اسلام و اجرای برنامه های اثرگذار همچون سوگواره نمایشی کوچه بنی هاشم، - امیر دریادار حمزه علی کاویانی در حاشیه بازدید از سوگواره نمایشی کوچه بنی هاشم، در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: فضای این سوگواره، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را برای من زنده کرد و در این نمایشگاه شباهت های دفاع مقدس با نبرد ائمه اطهار(ع) مقابل دشمنان کاملاً مشهود است.

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تقدیر از عواملی که در این اثر معنوی و ارزشمند تلاش گر هستند، عنوان کرد: تمام بخش ها پرمحتوا و اثرگذار است و باید توفیق ادامه این مسیر را از خدا طلب کرد، چرا که انقلاب اسلامی تداوم انقلاب حضرت رسول(ص)، امیرالمومنین(ع) و ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که جنگ نابرابر بین حق و باطل وجود دارد، این مسیر باید ادامه پیدا کند و معارف و وقایع تاریخی به احسن وجه به نسل جوان منتقل شود.

کاویانی ابراز کرد: حضور خودجوش و استقبال پرشور مردم برای شرکت در این مراسمات، نشان از پیوند عمیق آنها با اهل بیت(ع) و دین و معنویت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند جوانان با دین و معنویت سدی محکم در مقابل نقشه های دشمن است

پیوند جوانان با دین و معنویت سدی محکم در مقابل نقشه های دشمن است