مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-11بين الملل

همه گاف های اسراییل


حجم ویرانی های غزه درنتیجه 2 ماه بمباران شبانه روزی آنقدر زیاد است که برخی کارشناسان وضعیت این شهر را با شهرهای آلمان پس از جنگ جهانی دوم مقایسه می کنند.

- با وجود آنکه براساس آمار اعلام شده از سوی مقامات فلسطینی تقریبا 90 درصد ساختمان ها در این باریکه بر اثر بمباران آسیب دیده و حدود 50درصد از ساختمان ها نیز به طور کامل تخریب یا غیرقابل سکونت شده اند، اما رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته قدرت نظامی حماس را مهار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری با این مقدمه نوشت: با وجود ادعای صهیونیست ها درباره کنترل شمال غزه و ادامه جنگ در جنوب، اما نیروهای قسام وابسته به حماس همچنان شهرهای اشغالی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار می دهند.

در عین حال، دستگاه تبلیغاتی ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ در غزه، با تهیه تصاویر و گزارش ‍ هایی تلاش داشته تا جنگ و تهاجم غیرانسانی در غزه را توجیه و به نفع خود مصادره کند؛ گزارش هایی که خیلی زود نادرستی و ساختگی بودن آنها اثبات شد.

جنگ با در و دیوار ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی برای اینکه نبرد در غزه را هدف دار نشان دهد، تصاویری از تیراندازی نیروهایش در محلات ویران شده غزه را نشان داد، اما در این تصاویر هیچ هدفی مقابل نظامیان اشغالگر دیده نمی شود و بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو گفته اند که ارتش اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گاف های اسراییل

همه گاف های اسراییل