مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-11بين الملل

اردن: مخالف جدا کردن کرانه باختری از نوار غزه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالله دوم پادشاه اردن با اشاره به اینکه حل مسئله فلسطین، به ضرر این کشور نیست، تأکید کرد: موضع اردن در خصوص لزوم توقف فوری جنگ در غزه، - پادشاه اردن با تأکید بر لزوم حل مسئله فلسطین، گفت که باید جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، فورا متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالله دوم پادشاه اردن با اشاره به اینکه حل مسئله فلسطین، به ضرر این کشور نیست، تأکید کرد: موضع اردن در خصوص لزوم توقف فوری جنگ در غزه، ثابت است.

وی با تأکید بر لزوم هم افزایی کشور های عربی برای آتش بس در غزه، گفت: مخالف هر گونه تلاش برای جدا کردن کرانه باختری از نوار غزه هستیم.

کمک های ما به برادران فلسطینی نیز ادامه خواهد داشت.

ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن هم روز گذشته تأکید کرد که توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اولویت این کشور است و این رژیم با ادامه جنگ، جامعه بین الملل را به چالش کشیده است.

اردن از آغاز جنگ علیه غزه، بار ها علیه حملات رژیم صهیونیستی موضعگیری کرده است؛ هر چند که امان و تل آویو همچنان با هم رابطه دارند و این اظهارات به مرز عمل نرسیده است.

الصفدی با اشاره به اینکه تلاش های اردن برای توقف تجاوزات صهیونیست ها و احقاق حقوق ملت فلسطین ادامه دارد، گفت: افکار عمومی جهان پس از جنایات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: مخالف جدا کردن کرانه باختری از نوار غزه هستیم

اردن: مخالف جدا کردن کرانه باختری از نوار غزه هستیم