مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-13فرهنگي

راز محبوبیت سریال «یوسف پیامبر» چیست؟


سریال «یوسف پیامبر»، 15 سال پس از پخش اولیه همچنان روی آنتن شبکه های مختلف جهان می رود که این مهم در نتیجه ماندگاری سریال و آمارهای بالایی است که از رضایت و تعداد مخاطبان استخراج می شود، - سریال یوسف پیامبر ، 15 سال پس از پخش اولیه همچنان روی آنتن شبکه های مختلف جهان می رود که این مهم در نتیجه ماندگاری سریال و آمارهای بالایی است که از رضایت و تعداد مخاطبان استخراج می شود، این اتفاق قطعا در نتیجه پروسه سلیس داستان گویی و بهره مندی از یکی از جذاب ترین داستان های قرآنی است که به تنهایی، دلیل خوبی برای تضمین ماندگاری یک سریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرنا نوشت: یکی از دوستان به شوخی می گفت برای چند روز مسافرت رفتیم ترکیه که پس از یک دوره فشرده کاری، آب وهوایی عوض کنیم.

تا رسیدیم هتل و تلویزیون را روشن کردیم، دیدیم شبکه 7 ترکیه، دارد دوبله ترکی سریال یوسف پیامبر را پخش می کند.

سریالی که 15 سال پیش برای نخستین بار پخش شد و در این مدت، ده ها بار از سوی شبکه های داخلی و تلویزیونی حدود 60 کشور جهان به روی آنتن رفت.

نکته جالب که در هر بازپخش این سریال به چشم می خورد آن که تمامی این بازپخش ها با درصد بالایی از میزان مخاطب و رضایت مندی آنها همراه است که همین پارامتر سبب می شود تا شبکه های مختلف نسبت به بازپخش این سریال همت کنند به گونه ای که تقری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز محبوبیت سریال «یوسف پیامبر» چیست؟

راز محبوبیت سریال «یوسف پیامبر» چیست؟